7 oktober 2009

Grym börsdag igen!

Idag gick börsen riktigt bra igen! Från att ha legat minus inför månadsrapporten så ligger jag i dagsläget på 600 kr plus. Även om allt kan hända så känns det så jävla bra och sparmotivationen är på topp. Min bästa aktie helt klart den här veckan har ju varit Alliance Oil.

Många pratar om att en dipp eventuellt kommer komma snart och det gör mig lite tveksam till om jag skafortsätta investera i aktier eller kanske vänta ett tag. Jag pratade tidigare i ett annat inlägg om att köpa NCC vilket jag fortfarande är inne på, då jag är ganska säker på att det kommer att bli ökat tryck på byggbranschen under nästa år. Jag får se hur det blir med det, jag ska fundera över saken.

Vissa kanske inte hade lika bra dag? Läs på DN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar